Dagens träning

2010-01-04 @ 15:47:47

Hej på er,

idag har jag inte varit riktigt lika duktig (på träningsfronten) som igår men nästan. :) Jag gick en vända på exakt 60 minuter till gymmet. 30 minuter kondition, 10 minuter uppvärmning på crosstrainern och 20 minuter löpning på bandet. Däremellan lyckades jag få till axlar och biceps med riktigt bra pump. Ungefär såhär:

Biceps i cable - 12,5 kg
Axelpress med hantlar - 7 kg
Bicepscurl med hantlar - 6 kg
Flyes med raka armar - 4 kg
Flyes i maskin - 15 kg

Det blev ett riktigt bra upplägg faktiskt. Köra lite mindre och koncentrerad styrka och sedan mer cardio. Tror att det är det jag behöver just nu för att få centimetrarna i rullning. :) Imorgon väntar första arbetsdagen på länge men innan mage och trisse. :)



Bild från okt -09

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback