Hamster

2010-01-04 @ 21:01:29

Hej på er,

under eftermiddag var jag ute en sväng på stan och införskaffade ett "minnesalbum". Jag är en liten hamster som sparar allt och vägrar att slänga allt från små lappar till konsertbiljetter. Nu har jag hittat någonstans att spara dem så de inte dräller i lägenheten eller försvinner. :)



Jag hittade inte så många grejer att klistra in än så länge men jag misstänker att det finns lådor med sparade småsaker hemma hos mammsen så jag ska ta mig en kik när jag åker hem nästa gång. :)

Nu blir det äggmackor och CSI NY. Hörs imorgon!

Kommentarer

Postat av: Ma

Åhhh fan vad smart... ska också göra en sån grej.. fast jag har ju i och för sig inte sparat på allt... men fan vad kul sen när man blir gammal.. Smart Dee, smart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback