Hola onsdag :)

2010-01-06 @ 14:06:14

Hej på er,

allt bra? Nu har det blivit sådär igen. Mycket jobb och lite blogg. Ganska tråkigt. Lovar dock att jag ska bättra mig. Idag har jag suttit hemma och pluggat inför kursen som jag ska åka på i början av februari. Sedan sov jag ju ganska länge också eftersom stängningen igår inte blev nå vidare. Kom alldeles för mycket folk i slutet. Haja. Så jag somnade väl vid 3 eller nått, och sov till 10.30. Sedan har jag bara käkat frukost och pluggat min pärm. Nu är det dax att dra sig till jobbet igen för ett pärmmöte med chefen och sedan jobba ännu en stängning. Känns riktigt bra att han var nöjd med gårdagens stängning iaf. :)

Nä, nu måste jag hoppa iväg men vi hörs imorgon. Då har jag stora planer som innefattar shopping och grejer innan jobbet. Kameran åker såklrt med. :) Hörs! Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback