I'm back! :)

2010-01-17 @ 18:51:10

Hej på er,

nu är jag tillbaka och laddad för att börja blogga om allt sådant där roligt och mindre roligt som händer i mitt liv. Ex-kexet fixade datorn igår så nu är det helt clean. Den är verkligen helt tom. Fick sparat några mappar dock, lite bilder och så, men de måste virus sökas innan jag vågar lägga tillbaka dem på datorn. :)

Nu måste jag fixa ner spotify och grejer igen, men det går väl snabbt. Varje gång det händer sådana här saker så undrar man varför men egentligen inte är bättre på att göra back up:er. Lägga in bilder och sådant men vill ha kvar på skivor. Teknik är känsliga grejer. Man vet aldrig nästa gång datorn kraschar, då kanske det inte går att rädda någonting alls? :S

Om en timma går tåget tillbaka till Kd. Tillbaka till verkligheten. Det har varit en helt galen helg så det ska bli ganska skönt att komma hem igen faktiskt. En ganska lugn vecka har jag framför mig. Jobb mån, tis, fre, lör & sön. 4 öppningar, 1 stängning. :/ Vi får väl se hur det går.

Jag satte iaf en GAP på mitt skift i torsdags. :) Stolpe in! :D Göttans! En GAP är alltså ett hemligt gästbesök där allt ifrån matkvalité och service värderas. De har med sig en lista med "krav" och om man inte lyckas uppfylla alla så säger man att man får 100% CSO och alltså misslyckats med GAPen. Jag fick 0% CSO och ett presentkort. :) För det skall jag åka ut till Bergvik och shoppa skor till utbildningen. Nu är det dags för mig att hoppa in i duschen. Har haft en bakisdag och det känns som att det är läge för en dusch om jag nu ska sitta på ett tåg i flera timmar. :/

Hörs kanske senare. Annars imorgon. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback