Ledigkväll

2010-01-18 @ 21:33:24

Hej på er,

det har varit en lång dag. Det blev en riktigt tidig morgon. Jag var på jobbet redan klockan 06.30 faktiskt. Drack lite kaffe och käkade min frukost, två mackor med leverpastej och två kokta ägg med kaviar. Mumms! :) Sedan vart det öppning. Öppningen gick bra, slapp inventera eftersom det var måndag, dock gick menybytet lika dåligt som vanligt. Men, men. I övrigt var det super lugnt att göra på jobbet. LP:n gick i taket och jag skickade hem mig själv tidigare, eftersom alla andra var pengasugna.

Jag stannade en stund. Pratade med Sherlock. Det var länge sedan vi fick pratat eftersom vi inte jobbar så mycket ihop längre. Känns riktigt trist men vi fick växlat några ord idag iaf. Det blir ju så när jag öppnar och han stänger. Imorgon jobbar han mellan och jag stängning, och Sofie är sjuk. Inga favoriter på jobbet, men det blir en stängning med Robin så det lär ju gå fort iaf.

Efter jobbet gick jag bort till frugan en sväng. Hon var ju hemma och va sjuk så jag knallade bort för att få mig lite fika. Vi satt och tjötade lite, om allt och ingenting, sådär som bara vi kan. Hennes karl kom hem och sedan degade vi alla tre i soffan en stund innan jag knallade hemåt igen.

Väl hemma hoppade jag direkt in i duschen. Jag kände att jag verkligen ville duscha. Känna varmvattnet ta med sig alla negativa tankar ner i avloppet. Det blev en riktigt lång dusch. Jag skrubbade kroppen med handskar, hårinpackning, hela kitet. Hemmaspa, precis vad jag behövde. Efter duschen blev det ansiktsmask och Brun Utan Sol. :)

Jag fick en jätte bra hårinpackning av styvbrorsan i julklapp, Lee stafford. Bra grejer! Luktar underbart! Om du inte testat borde du göra det. Kostar inte en helt förmögenhet heller. :)





Nu ska jag se klart på CSI NY, kanske äta lite kesella glass och sedan krypa ner och nana. Sov jätte dåligt inatt så jag är gött trött. Vi hörs imorgon! :) Då ska jag träna för första gången på lääänge! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback