Måndag - dagarna går snabbt

2010-01-11 @ 18:51:07

hej på er,

allt bra? :) Själv sitter jag igen på förbjuden plats. Men, men.. jag ska snabba mig.

Idag har det inte hänt så mycket. Hade svårt att somna när jag kom hem igår så jag sov väl 04-11.

Passade på att titta på en film jag köpt - the Women. Den skulle vara lika bra som SATC. Det trodde jag såklart inte på men att den skulle vara så värdelös som den var trodde jag inte. Haja, det var iaf bara 59 bortkastade kronor. Nu när jag tänker efter inser jag faktiskt att jag inte ens betalat tillbaka personen som köpte den åt mig. Hmm, får ta och ta tag i det där. Gillar inte att vara skyldig folk. :/

Förhoppningsvis blir det en lugn kväll på jobbet. Ser fram emot att komma hem i hyfsad tid inatt och sova riktigt länge imorgon på min lediga dag. Dessutom är det nu bara 6 dagar kvar tills jag får min dator fixad. :D Hang on!

Förkylningen är på bättringsvägen men snoret rinner fortfarande så ingen träning än men jag lovar att hålla er uppdaterade. Än så länge är det fokus på kosten och framförallt att hålla sig borta från maten på jobbet, trots att det är riktigt svårt!!!

Nä, got to go. :) Kram!

Kommentarer

Postat av: LYDIA

Sugen på en ny bloggdesign? Kika in hos mig, jag gör en bloggdesign till dig för en billig penning! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback