Mitt 2009

2010-01-03 @ 11:39:19


Så vad hände egentligen? Året gick alldeles för snabbt. Syster gjorde en sammanfattning och jag tänkte göra detsamma.

Jag pluggade Neken och satte alla tentor.
Syster flyttade hem från Lnkp till Vbg.
Jag åkte till Fanny i England och hade en underbar vecka!
Styvsyrran tog studenten.
Jag slutade skolan och började min 75 % tjänst på McDonalds.
Tillbringade större delen av sommaren i Strömstad/Nordby/Norge/Svinesund.
Mormor och morfar gick isär.
Midsommar blev världens flopp men familjen visade all sin kärlek och tillslut blev det bra ändå.
Jag visade mig vara en j-vel på luftgevär. Who would have thougt? :D
Jag blev stolt moster igen. Älskade ungar! <3
Vega blev 1 år och barnen hade namncermoni.
Jag sprang stadsloppet i Kd på stolta 56 minuter efter 1,5 månad av vila pga muskelbristning.
Jag fick vitskjorta och blev uppgraderad till swing på jobbet.
Syster fyllde 25.
Jag blev singel.
Jag åkte till Emma och Emma åkte till mig. Tack för allt hjärtat!
Jag tatuerade mig.
Jag och Filip hookade ihop som bästisar/gammalt gift par och tog vaccinet tillsammans.
Jag träffade Sofie, som gör hela mitt liv här i Kd.
Jag fyllde 20.
Jag spenderade en underbar nyårsafton i idre med familjen. <3
Jag lärde mig åka bräda.

Det har hänt en del ändå. Fast jag har säkert glömt mängder. Det har var mest "on the top of my mind".

Det var kul att fundera igenom året. Gör det du med och skriv och berätta! Vad hände ditt 2009? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback