Torsdag

2010-01-21 @ 12:46:05

Hej på er,

åh, vilken onsdag! Jag gjorde typ INGENTING. För det första hade jag ganska svårt att somna efter tisdagens stängning så jag somnade nog inte förrän 5. Sov en bra bit in på förmiddagen och gick sedan ut på långpromenad. Svängde förbi frugan som fortfarande var sjuk, bara för att kolla hur det var med henne. Sedan gick jag hem, käkade tacos och låg i sängen hela kvällen. Sov ett par timmar, tittade på tv/film ett par timmar, sov igen. Det var ingen aktiv dag direkt men precis vad jag behövde. :P

Igår tittade jag faktiskt på Super Size Me. Om du inte har sett den så borde du verkligen göra det! Till och med jag som jobbar på McD tyckte faktiskt att det var en riktigt intressant film. Alla som har lite självinsikt vet att snabbmat är något som man ska unna sig då och då, inte äta 3 ggr per dag. Jag håller med flera av de amerikaner som säger att McD och andra snabbmatsrestauranger ska få servera vilken mat de vill och göra vilken reklam de vill. Vad man stoppar i sig är individens ansvar. Det finns hur mycket information som helst om kostcirkeln och vad som är bra för dig, om du väljer att inte följa de råden är det bara ditt eget fel. Det är min åsikt.




Idag har jag redan fått gjort mer. :) Jag har varit ute och fixat ett ärende åt mamsen, börjat diska m.m. Jag måste dock ta tag i alla kläder som ligger i lägenheten också. De är överallt. ;D Sedan blir det dammsugning, träffa frugan en sväng och sist men inte minst träning! :) Har fortfarande träningsvärk i ryggen och benen så det blir nog axlar och mage idag. Jippi! :) Dax att ta tag i sig själv. Hörs senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback