Axlar och triceps!

2010-07-05 @ 22:02:35

Japp, det var dagens pass och jäklar vad de fick kämpa!

Tre övningar per muskel och passet såg ut ungefär enligt följande:

Triceps extension med 7,5 kgs hantel
Axel flyes med 6 kgs hantel
Triceps extension i cable med ca 15 kg
Axelpress i maskin 22 kg
Triceps i maskin 18 kg
Axellyft både rakt ut och rakt fram med 4 kgs hantlar

Sedan var tanken att jag skulle bränna lite på crosstrainern men hälsenan balla ur och jag blev ledsen och gick och satte mig i bastun istället...

Imorgon skulle det ha blivit promenad men med tanke på dagens sen-problem så blir det ett ryggpass istället. :)

Annars har jag haft en toppen dag. Har försökt läsa i kapp lite bloggar men det går sakta. Dags att sova också, klockan ringer redan 06 på morgonen. Kan dock tipsa om att helgen kommer bjuda på nya formbilder, snajsigt va? :D

Natti, natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback