Upp och ner som en bergochdalbana.

2010-07-19 @ 13:24:29

Hej på er,

idag är första dagen på mina två semesterveckor och jag kan inte påstå att det blivit många knop gjorda än så länge. Käkade min underbara funlightgröt till frulle och sedan har jag sett de sista två avsnitten av första säsongen av Legend of the Seeker. (Jag och min fantasy?!)

Sedan har det varit krångel med nycklarna till nya lägenheten och jag har slitit mitt hår. Han som skulle flytta ut ville helt plötsligt ha pengar för några möbler som han någon gång frågat om jag ville ha och jag sa att han skulle återkomma med priser. Han återkom inte och jag skaffade egna möbler. Nu har han åkt till Skottland och hans föräldrar som skulle ge mig nyckeln ville ha pengar. Mycket pengar! Dessutom ville han ha tillbaka en tredjedel av hyran, vilket han i u för sig hade rätt till. Det ansåg jag också, förut. Men från början skulle vi fått nycklarna den 15:e och nu har jag fått flytta runt alla möbler ändå och ha dem stående i garage, där kan de lika gärna stå till den 1/8. Han har krånglat så jäkligt att jag inte har lust att ge honom en krona och nu blir vi kvar hos morsan ett tag till.


Åhh, jag blir så frustrerad. Käkade nyss lunch och älsklingen är ute på utflykt med barnen. Jag ska passa på att läsa en stund och sedan krypa ner på spikmattan idag igen. Jag behöver det!

Senasre blir det axel och tricepspass. Kanske en hel del cardio också för att bli av med frustrationerna? :P

Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback