En molnig onsdag

2010-07-28 @ 09:54:14

Hej på er,

idag ligger molntäcket ganska tjockt faktiskt. Solen lyckas glimta igenom ibland men det blir inget höjdarväder som igår, så det blir till att hålla sig sysselsatt med annat än att ligga i solen. 

Om en stund ringer antagligen de som har nycklarna till vår nya lägenhet och dem ska vi möta upp i stan för att få ta över nycklarna. Sedan blir det nog en vända runt i affärerna och en sväng förbi nya lägenheten för att kolla in den när den är (förhoppningsvis) tom. Har en bok som jag ska hämta upp inne på Bokia också. 

Sedan ska jag försöka sätta mig över min OTROLIGA träningsvärk i magen och ta mig ner till gymmet för att köra triceps och axlar. Idag blir det dock ingen löpning fram och tillbaka. Någon måtta får det vara på det hela! Kanske en promenad ikväll med vristvikterna dock?

Det verkar helt enkelt bli en lite rörig dag. Varken hackat eller malet som man så fint säger. Återkommer när jag fått lite mer ordning på aktiviteterna.

Hörs!

Kommentarer

Postat av: Anna

Hej Danielle!

Jag har försökt få tag på dig på både facebook och mobilen, men inget verkar riktigt nappa! ;)

Hur är det? Jag saknar dig!

PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback