Inspiration!

2010-07-20 @ 23:52:43

Hej på er,

ligger i sängen i denna sena stund och letar lite inspiration. Ut med gammal inspiration och in med ny. En blogg som jag alltid läser är http://emliscious.blogspot.com/. Jag tycker hon skriver oerhört inspirerande och personligt. Jag blir glad av att läsa och hon bjuder på många aha-upplevelser.

En blogg som jag faktiskt plockade bort är Bellas. Efter att ha förstått hur många bröstoperationer hon gjort, och sedan idag läst senaste inläggen om hennes nya läppar kände jag helt enkelt att jag inte ville inspireras av henne. Hon får göra som hon vill, det lägger jag mig inte i men folk som tar till kniven är ingenting jag känner att jag vill se upp till.

Däremot så hittade jag en annan när jag var ute i bloggvärlden och sökte. http://ladyinsane.se/ :) En kvinnlig styrkelyfterska. Hur cool som helst. Och snygg! Vet inte varför jag fått för mig att kvinnor som håller på med annan styrketräning än fitness skulle vara fula och manliga? Jag hade såklart så fel. Den här tjejen var riktigt imponerande och gav dessutom bra tips på nya övningar. More of that!!!

Tänk efter vem du ser upp till. Vem vill du bli? Vem låter du inspirera dig? Det kan göra stor skillnad i vart du hamnar i framtiden!

http://ladyinsane.se/

Kommentarer

Postat av: Martina

Öhh tjejen som försöker driva eget samtidigt som hon tar hand om sina två barn-styr upp kalas, får äta medicin mot migrän, städa 115 kvm på 2 timmar? De är ingen att se upp till då antar jag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback