Kosten nu för tiden då?

2010-07-16 @ 09:10:07

Ja, hur går det med den?

Jag satt och kollade igenom mitt bildarkiv på bloggen och hittade massa bilder men överkorsade godisskålar och kom på att det inte alltid varit såhär lätt. Jag bor fortfarande hemma i väntan på att flytta (börjar till helgen) till nya lägenheten och det är svårt att köra något strikt nyttigt när det bara finns röd mjölk i kylen och alltid glass och kakor hemma men jag gör så gott jag kan. För även om det är helt hopplöst jobbigt att hålla på och dras med matlådor och träningskläder och diverse grejer till Gbg och så blir ändå fördelen att den enda mat jag kan få tag på är den jag har med mig, och inte förbereder jag onyttig mat? Nope! Dock blir det ett och annat inköp på hemköp men de består till 99 % av bananer, eventuellt pastasallader och minikeso.

Så sötsuget är faktiskt nästan helt borta! Det är grymt! Det enda tillfället när det fortfarande slår mig i magen är när det är fredag eller framförallt lördagkväll och jag sitter framför tv:n. Då ska man ju bara ha något att tugga på... eller? Svår vana att bryta det där.

Så kosten går väl framåt kan man säga och det känns bra att den kommer ta ännu fler skutt snart när jag får fylla kylen själv, men grönsaker, frukt, keso och annat mumsigt! Klapp på axeln Danielle, klapp på axeln!


Nya mått kommer 1/8, sista dagen på en semester full av sol och träning hoppas jag på.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback