Läst klart mina favvobloggar!

2010-07-07 @ 22:27:59

Jag sitter i sängen och måste sova. Det är det jag gör. Sover, äter, åker buss, pratar möjligtvis i telefon och jobbar. Det blir långa dagar. Ofta från 07:30 till i alla fall 20:30. Avundas er som är ute och går, avundas er som tränar och äter vid ett bord. Avundas er som lagar god nyttig mat och pussar och kramar på era nära och kära. Avundas er som inte alltid är på språng och på väg någonstans med tusentals tunga väskor överfyllda med "dagens packning".

Jag hoppas att det bara är såhär just nu. När SJ har ersättningssbussar, när Sportlife har kassa sommaröppettider och när jag bor hemma hos morsan med mina grejer spridda över hela landet känns det som.

Jag vet att jag inte har något socialt liv längre. Jag vet att ni får lida. Förlåt! Jag hoppas det blir bättre snart!

Förlåt Ziggy.
Förlåt Filip.
Förlåt Sofie.
Förlåt mamma.
Förlåt pappa.
Förlåt syskon.

Jag älskar er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback