Ligger i soffan...

2010-07-29 @ 16:51:03

Hej på er,

regnet duggar stilla hela dagen lång. Trots det så gav jag mig ut på promenad till gymmet för ett par timmar sedan. Vikterna satt på vristerna och 45 minuter knatade jag på och förbrände nästan 400 kcal. Jag fick runda av rundan lite tidigare än jag trodde för jag skulle sola på gymmet och hade bokat tid, så jag tog en stig som jag trodde ledde tillbaka.. Det gjorde den inte. Den tog slut mitt ute i ingenstans och jag fick gå med höga knän över ett gärde för att sedan kryssa bort till en cykelväg. Hela tiden livrädd för huggormar och fästingar.



Väl framme på gymmet var jag plaskeblöt och en kvart i solariet gjorde skönt. Det var dock mindre trevligt att ta på sig de blöta kläderna för att ta älsklingens cykel hem sedan, men han joggade med mig och gjorde sitt bästa för att hålla våra humör på topp i regnet. Du är väl en ängel!

Nu ligger jag i soffan och slappar. Jag har fortfarande träningsvärk i magen och idag har även träningsvärk i axlarna tillkommit så det känns skönt att bara ta det lugnt. Tills imorgon skall jag försöka lägga upp någon form av schema för ryggpasset. Något mål för passet och lite annat.. Rygg har inte gått så bra det senaste men det ska vi försöka ändra på! :)

Sista boken väntar... Breaking Dawn.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback