Mycket på gång.

2010-07-16 @ 08:52:18

Hej på er,

har varit lite tyst det senaste men det ska det bli ändring på nu, för nu har jag semester!! :) 2 veckor ledigt! Mmm. Tog inte mer än så pga att den är obetald iår, eftersom jag bytt jobb nyss, men lite vila ska man ha. Eller ah, vila och vila? Det är mycket på gång. Flytt, barnpass, Liseberg, kalas, träning m.m. Känns som om jag bara överlever helgen så blir det lite lugnare sedan. Först ska jag väl se om jag överlever dagen antar jag. Idag är den stora dagen. Dagen då jag ska springa 11,6 km i kuperad terräng med x antal branta stigningar i 26 graders värme, OTRÄNAD. Jag har inte sprungit på bra länge nu eftersom jag bara haft en vecka på mig att gå in mina nya sulor - så vi får se hur det här går. Tänkte ju inte satsa direkt, och ska dricka som en gnu hela dagen! Kanske kan skaffa mig en puckel på ryggen? Kl 16.05 går iaf startskottet och det är klart att jag berätta ikväll om jag svimmade halvvägs eller om jag faktiskt orkade stå på benen hela vägen till målsnöret. :)

Här framme bland kenyaner och annat lär jag ju INTE ligga. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback