Nya centimetrar - BYGGA!

2010-07-31 @ 08:41:35

God morgon,

medan frukosten är på gång så tog vi lite morgonmått här hemma. Känns lite awkward att se alla siffror öka efter att man velat att de ska minska så länge, men eftersom fokus har varit att bygga och då främst på mina taniga armar så är det bara att ligga på energiöverskott - annars blir det inga muskler! Så...

Lår 54 cm (ingen förändring)
Rumpa 98 cm (+1cm)
Mage (naveln) 86 cm (+1cm)
Ö-arm 30 cm (+3cm)

Hela tre centimeter! Jippi!



Morgonvikten låg på 68,2 så även den har ökat.

Det känns att jag är på väg att bli större, på gott och ont. Dessutom har magen krånglat rejält den senste, varit gött uppblåst och bråkig. Det hjälper ju liksom inte helhetsintrycket direkt. Men, men. Jag antar att man får offra vissa saker för att få vad man vill ha. Det är SVÅRT att bygga muskler på energiunderskott, typ omöjligt. Så jag antar att BYGGA/DEFFA-konceptet finns av en anledning.

Nu väntar snart bananomelett, ett avsnitt av Legend of the Seeker och sen ett benpass på gymmet. Dax att låta benen växa lite med!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback