Paus

2010-07-28 @ 13:48:49

Hej på er,

ligger faktiskt i detta nu i sängen. Mitt på ljusa dagen?! Japp. Vi cyklade iväg och hämtade nyklarna och handlade lite mat. Sedan kom vi hem och gjorde iordning hemmet. Tömde diskmaskin, vattnade blommorna, betalade räkningar, rotvattnade häcken, ringde försäkringsbolagen m.m. Donade runt lite helt enkelt. Sedan sa kroppen stopp. Jag vill inte mer, jag vill vila. Så vad har man semester till?

Jag kröp ner under täcket, uppepå spikmattan och lät Melody Gardot underhålla mig de få minuter som jag var medvetande innan jag sjönk in i drömlös sömn. Just det faktum att den var drömlös gjorde det mest underbart. Jag drömmer mycket nu på nätterna och tyvärr är det sällan trevliga drömmar. Jag hade förtjänat en paus.

Nu känner jag mig pigg och "ready to go" igen. Har lite saker kvar att fixa idag och såklart väntar ett underbart gympass. Hoppas kunna tagga i gång med lite energi, lunch hade inte suttit fel?! :)

Hörs senare!

Kommentarer

Postat av: Johan

Gilla Melody Gardot! Fantastisk musik, fantastisk artist. Perfekt för slöa dagar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback