Saknad!

2010-07-07 @ 21:28:36

Det är i stunder av ensamhet som man plockar fram de där speciella minnena.

Jag saknar blyga blickar och långa samtal. Jag saknar hur varm din hand alltid kändes i min under mörka nätter. Jag saknar hur du tittade på mig när du tålmodigt stod och väntade medan jag sprang upp för backen för att åka en gång till medan vårnätternas kyla smög sig sakta långt in under lager av tröjor. Jag saknar små elektriska kramar. Jag saknar hur du får allt att låta så enkelt och självklart. Jag saknar hur du om och om igen, utan att tröttna, kan berätta för mig hur mycket du älskar mig och varje gång med lika mycket känsla i rösten.

Jag älskar dig och jag saknar dig. Kan knappt vänta tills fredag!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback