Skador, skador, skador!

2010-07-08 @ 22:07:20

Hej på er,

ligger i sängen och har just lindat upp min fot. Lyckats skadat mig dubbelt upp idag. Först satte jag rekord i benböj  och djupa benpress på träningen, 63 resp 100 kg, på vänsterknäts korsbands bekostnad. Smidigt?! Sedan lyckades jag, efter en annars bra dag på jobbet, att vricka foten det sista jag gjorde. Hade suttit i soffan och käkat och foten somnat rejält. När jag sedan skulle så upp så fick jag inte "liv i den" utan belastade den trots att den var helt sned. Vrickningen kändes dock! :S Fan.

Haja, blir vila imorgon och antagligen typ helgen ut. Ska bli skönt ändå. Längtar efter att få komma hem till älsklingen och mysa. Nu är det dax att sova. Har lite ärenden som jag måste uträtta imorgon innan Kd, förhoppningsvis inte hoppandes på ett ben. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback