Hemma från löpningen.

2010-06-04 @ 09:14:35

Hej på er,

det blev ett kort pass nu på morgonen, innan det blir för vamt ute. Idag blåser det i och för sig halvstorm, så det kanske inte blir så varmt ändå? Men, men.. Träningen är gjord. Det blev inte mer än 35 minuter med blandad puls men det var jobbigt som få, så det gav nog något ändå.

Jag började att jogga bort till spåret och ett par hundra meter in till en stor backe. Nerför backen och vände. Tittade upp och drog ett stort andetag. En uppvärmningsrunda och sedan 5 vändor till i full fart. Jag mådde nästan illa på toppen. :S Försökte att vända och jogga ner med en gång men de sista varven var jag tvungen att stanna där uppe och hämta andan lite. Kontentan på passet blev:

Effekt: Maximal performance and fitness improving.
Intensitet: 18:20 i zon 3, 13:09 i zon 2 och 4:07 i zon 1.
Kalorier: 401 kcal varav 21 % fett.
Puls: 166 i medel och topp på 192 (91%).
Tid: 35 minuter och 36 sek.

På vägen hem gjorde jag lite utfall också. Tre set med 20, 30 och 40 rep. Två sista seten i lätt uppförsbacke. Det SÖG i låren! :)

Nu är jag iaf hemma efter en illamående promenad hem och har vilat lite. Snart väntar solen på balkongen! Älskar att vara ledig på fredagar!!! ;D

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback