Hemma igen.

2010-06-01 @ 21:25:42

Hej på er,

nu är jag hemma igen. Gött slö! Vart inte en allt för spännande dag på jobbet men det var ändå gött att komma dit och se så att allt stod förhållandevis bra till med alla. :)

Efter jobbet blev jag riktigt seg. Har påbörjat en ny bok, en b-version på twilight men varför ska man läsa samma som alla andra :P, den är faktiskt riktigt bra! Jag vill bara läsa mer. Gott att få öva lite på engelskan också. Lagom nivå. :)



Direkt från tåget så åkte jag på 75-års kalas. Ett par bitar för mycket smörgåstårta tryckte jag i mig men trots att jag verkligen försökte låta bli. Inte för att jag föll för frestelsen utan snarare för att jag inte orkar med tjatet. "Ta nu mer mat, ni har ju knappt ätit något, TA NU MER!" *suck* Åkte iaf hem innan efterrätten, men jag får snart åka och hämta lillan och föräldrarna. Hade det inte varit för att jag lovade att hämta dem så hade jag krupit ner i sängen. Jag är helt slut. Magen har krånglat och jag vill bara vila/läsa.

Jag är riktigt sugen på att gå ut och springa imorgonbitti. Hoppas att det går lika bra imorgon som det gjorde igår. Dessutom tänkte jag ringa och boka tid hos frissan förhoppningsvis. Börjar bli dags att ta ut löshåret om det skall vara värt att spara. Lite kort nu till sommarn kanske? Tänkte mig något liknande:



Eventuellt lite kortare, flikigare och med snélugg. :)

Dax att hämta familjen! Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback