I want more!

2010-06-15 @ 09:11:03

Hej på er,

dagen började med en överaskande god frukost. Havregrynsgröt med vattenmelon & banan. Familjen här hemma är experter på att äta bröd, men eftersom inte är någon höjdare vare sig för min mage eller min form så slog jag till med den gamla trogna havregrynsgröten. Så himla smidigt att köra in 1 dl havregryn med 2 dl vatten i mikron, full effekt i 2 minuter. Sedan valfri frukt i och på med mjölk. Blåbär är gott, liksom dagens banan och överaskningen vattenmelon. Vinbär å andra sidan, passar bättre med bara mjölken. :/

En stund efter frullen svidade jag om och körde lite mer yoga. (I want more!) Diamantserien är riktigt skön, medan fjärilen är en riktig pain in the ***. Mina benmuskler är inte så långa. :S



Nu är det snart dags för mig att göra mig iordning för jobbet. Hörs senare! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback