Krångel!

2010-06-28 @ 08:13:57

Igår skulle bli en bra kväll, jag skulle få mycket gjort och ha tid med en promenad nu på morgonkvisten. Icke! Istället började allt krångla med mig.. Det största var väl egentligen att laddaren till min bärbara dator var sönder och datorn såklart stendöd - tack för den. När jag väl lyckats jag bort lillebror från sin dator fungerade inte Nordeas internetbank ändå. Så jag tillbringade 2 timmar med att försöka hitta en ny adapter. Tråkigt eftersom den andra inte är mer än ett par månader. Vet dock inte hur seriös kvalité det är på grejerna när man köper dem i någon webshop för halva prister jämfört med inne på Kjell & company eller Claes Ohlsson?

Nu har jag iaf fått betalt mina räkningar och beställt en ny adapter, från en annan webshop. Dessutom ska jag ta och ringa upp tandläkaren (blir inget roligt samtal) innan jag får göra mig iordning och sätta mig på en ersättningsbuss till Gbg och jobbet. :S Ikväll tänkte jag eventuellt se om kan jag hinner till Sportlife och hämta mitt nya gymkort innan de stänger så jag kan använde det i Gbg i veckan. De har verkligen satans dåliga öppettider här hemma...

Haja, bäst att ta tag i sig själv. Måste få upp namnet på brevlådan också, så adaptern hitter hem till mamma och familj.

Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback