Onsdag

2010-06-09 @ 08:39:46

Hej på er,

dagen igår vart ganska tung. Förmiddagen gick åt till skadan och eftermiddagen jobbade jag. Eftersom det är en bit hem så var jag inte hemma förrän cirka 20.30. Sen vart jag ganska trött så jag pratade en stund med älsklingen och gick och la mig.

Jag var förbi Löplabbet på vägen till jobbet. Ville kolla om det fanns eventuellt några sulor eller något jag kunde lägga i, eller om det bara var att köpa nya skor beroende på vad Daniel sa. Tjejen jag pratade med var knappast service inriktad, hon ville bara kränga skor. Dyra sådana! Nä, tänkte jag. Mina kostade redan en del och är inte alls gamla så jag inväntar Daniels dom imorgonbitti. Det är konstigt egentligen hur man kan längta tills man får ligga hos naprapaten, de gör ju ont! Men det är skönt efteråt.

Till helgen blir det Ks och gymmet. Känns bra eftersom det inte blir mer löpning den här veckan. Hoppas kunna hitta ett par fribiljetter som mamma gömt någonstans här hemma, på en vecka på ett gym nere i stan. Hade känts gött att få pumpa lite muskler om jag nu inte ska få "leka i skogen" på ett tag. :/

Nä, nu väntar thé på övervåningen. Ha en bra dag! Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback