Stolt Sportlifemedlem!

2010-06-23 @ 21:10:18

Hej på er,

träningen imorse gick super! Jag är fortfarande helt slut i armar och rygg. Passade på att signa deras kampanjkort också, så nu är jag bunden i 18 månader, men då bara till kostnaden 249,-/mån. Svinbra! :) Det enda negativa jag hittat än så länge är att alla fria vikter låg i en enda röra och jag fick leta mig fram till vilka hantlar jag skulle ha imorse. Å andra sidan så resulterade det i bicepscurls med 10 kgs hanteln - SWEET! :)



I övrigt såg det ut såhär:

Latsdrag typ 31.5 kg
Hantelrodd 12.5 kg
Bicepscurl 10 kg
Tricepspress 7.5 kg
Skivstångsrodd 17.5 kg
Biceps i maskin 18 kg
Triceps i maskin 18 kg
Rodd i cable 22 kg

Det går bra nu. Kroppen svarar. Armarna blir grövre och midjan minskar. Livet leker. Just keep up the good work! Kan knappt vänta tills nästa pass, vilket antagligen blir SATS på söndag i Kd. Sista passet där (vet att jag skrivit det många gånger men jag trodde inte jag skulle åka upp tre helger i rad?!).

Nu måste jag packa lite. Åker direkt från GBG till KD imorgon och innan dess skall vi till Liseberg om det blir fint väder. Natti, natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback