Tordagen! :)

2010-06-10 @ 21:29:01

Hej på er,

sitter här hemma nu efter lite skolavslutning med sång, pizza och tårta. Håller på och försöker få ihop morgondagen. Packar lite, städar lite, försöker samordna biljetter och kolla vilka tider jag ska jobba imorgon. :) Full rulle. Kommer bli så underbart att åka hem till grabben imorgon. Kan inte tänka på annat?! Tre veckor är en jäkla lång tid. Eller ah, 17 dagar är det idag. Tro mig, man försöker vara stark och allt det där, men jag har räknat ner dagarna som en liten unge väntar på sin födelsedag.

Har i alla fall fått tillbaka datorn och hittat min webcam. Dessutom fick jag en glad surprise när jag såg att min restskatt redan kommit in på kontot! :) Jippi! Passade på att betala Filip för hans Ipod Nano som ska bli min i helgen. Känner att det är dax att uppdatera mig.

Nu ska jag fortsätta greja men jag skriver säkert igen lite senare. Har lite träningsfunderingar nu inför sommaren...

Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback