Uppdatering 14/3

2010-03-14 @ 20:21:06

Han är hemma tycker jag ska bli bättre på att blogga igen. Känns bra när han säger det. Det är ju ändå hans tid som går till spillo. Lite som ett godkännande liksom.

Det senaste har det i alla fall inte hänt så mycket. Jag har varit sjuk. Super förkyld... och dessutom brännskadad. Lyckades klanta mig på jobbet igen. Så Han har tagit hand om mig. Japp, Han med stort H. Det som jag aldrig trodde skulle hända hände, men shit, jag klagar inte. Jag har blivit så bortskämd senaste månaden att hälften hade varit nog. Väntar på den dagen han skall börja kräva tillbaka och prinsessagan får ett bryskt uppvaknande.

Igår bokade vi flygbiljetter. Ett par romantiska dagar i vårens Paris. Längtar redan så det gör ont i magen. Det blev inte riktigt vad vi hade tänkt oss men jag har en känsla av att det kanske blir bättre såhär ändå. :)


(Vår i paris)

Träning har det inte varit någon på länge men jag fortsatte att jobba stenhårt i början av förkylningen vilket resulterade i ett par läskiga kvällar med bröstsmärtor. Sedan dess har det varit mycket vila. Hemma och hälsade på familjen en sväng. Idag var första arbetsdagen på ett tag och det kändes helt okej. Inte så mycket att göra på jobbet, utom precis innan jag skulle gå såklart, och lite stress inför ett besök imorgon men annars såå.. Imorgon är det jobb igen. Mycket jobb. Lovade att hoppa in på en annan restaurang, helt frivilligt för att testa hur det är att köra nattskift. 22-06. Har en känsla av att det blir en mycket lång natt. Jaja.. Återkommer med rapport. :)

Mycket tankar i huvudet just nu. Vad vill jag göra med mitt liv och hur bråttom har jag... Jag har inte kommit fram till så mycket vettigt att berätta för er än så än så länge får ni hålla er till tåls.

Ledig tisdag och onsdag. Beroende på hur kroppen känns kanske jag drar i gång med lite lätt träning. Har en massa pulver som jag är gööööött sugen på att använda, men man måste ju blir frisk först, annars går det bara åt skogen. Hjärtmuskelinflammation är inte att leka med.

Dags för mig att vara lite social igen. Hörs på tisdag. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback