Åh, det händer mycket kul idag!

2010-05-19 @ 09:29:22

Hej på er!

Klockan är inte mycket och jag och killen har redan rivit av ett grymt axel/bicepspass på gymmet! Proteindrinken ligger i magen. Uppsägningen på gymkortet (buhu!!) och lägenheten är fixad. Bara lite telefonsamtal och annat som behöver fixas idag.

Jag gjorde faktiskt något på gymmet idag som jag aldrig gör annars, jag vägde mig i omklädningsrummet och vet ni vad???! Utan att ha ökat centimetrarna i midjan så väger jag för första gången typ någonsin över 70 kg, fattar ni hur mycket muskler det är??! Jag är tuuuung! INTE tjock, TUUNG! JIPPI! Glädje!

Det är klart att man sett att armarna blivit lite större det senaste men att få något så svart på vitt, som vågen ändå ger, det är skönt! Så, det tänkte jag fira med att gå ut och shoppa!!! :) Alla inköp kommer upp senare! Sweet!

Jag är på gång!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback