Boktips

2010-05-31 @ 15:59:51

En mysig bok. Kan vara stundom lite långdragen men i det stora hela mycket läsvärd!

"Jag har alltid bestämt mig väldigt snabbt i fråga om män. Alltid blivit kär i en blink och utan att mäta riskerna. Jag har en tendens att inte bara se det bästa i varje människa utan förutsätta att varje människa verkligen har förmågan att nå sin högsta potential. Flera gånger än jag har lust att räkna, har jag förälskat mig i vad en viss person skulle kunna bli snarare än själva karln, och sedan hållit fast vid förhållandet länge (ibland alldeles för länge) i väntan på att han skall höja sig till denna sin sanna storhet. I kärlekslivet har jag ofta fallit offer för min egen optimism."

Kommentarer

Postat av: Anna

Denna bok började jag läsa för några dagar sen =) I like! Lustigt att du tog upp just den! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback