Hemma från jobbet.

2010-05-03 @ 01:44:59

Hej på er,
äntligen måndag! Slutet på uppsägningstiden närmar sig med stormsteg. 3 öppningar, 1 stängning och 1 mellan-pass kvar. Bara ett pass nu i veckan, men det är väl bra det för det händer mycket annat.

Imorgon bär det av hem till Trollhättan, efter ett besök på ungmott. Får se hur mycket som blir gjort. Blir nog en lugn dag. Vet inte hur dagen kommer att utvecklas, så jag låter alla planer vara lite öppna.

På tisdag bär det av från Thn till Gbg. Tänkte ev ta med mig killen och spendera dagen nere i stora staden. Titta i affärer och äta ute. Hoppas på fint väder! :)

Onsdag blir lugn, kanske hälsa på stora syster-yster, hennes "gamla" man och de underbara barnen. <3

På torsdag bär det av hem igen och jag ska jobba, stängning. Sista någonsin! Sweet! :) Ska bli skönt.

Nä, nu måste jag försöka sova. Inte många timmar kvar tills jag ska upp igen. Morgonpromenad väntar. :) Tänkte ta med mig löparkläderna hem till mamsen också. Har verkligen saknat det gamla elljusspåret. Blir ett kärt återseende. Dessutom har jag ett par nya extra centimeter att göra något åt. :P

Go natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback