Hemma och haft en super dag!

2010-05-07 @ 20:59:48

Hej på er,

började dagen med en lång promenad i solskenet med älsklingen. Vi gick bort till Mariebergsskogen och tittade på djuren, höll handen och vart attackerade av "chokladdoppingar". :D Sedan gick vi hem och jag, inspirerad av Molly, gjorde en mumsig gröt med linfrön och banan. För första gången på länge en gröt utan fun light faktiskt. :)



Sedan skyfflade jag i mig NO-explode och hoppade bort till gymmet.

Effekt: Fitness and maximal perf. improving
Intensitet: 3:37 i zon 1, 22:58 i zon 2 och 27:11 i zon 3.
Kalorier: 610 kcal varav 22% fett
Puls: 167 i medel och topp på 193.
 
Övningar (alla tre set):

Hantelrodd 11,1 kg -10 rep
Benböj 20 kg - 20 rep/ 30 kg - 20 rep/ 35 kg - 20 rep.
Marklyft med rodd 27,5 kg - 10 rep
Skivstångsrodd 27,5 kg - 10 rep
Ben press 70 kg - 20 rep/ 90 kg - 10 rep -20 rep.

Plus 2 * 10 minuter på bandet. :)

Hoppas på lite träningsvärk i ryggen imorgon. :) Då bär det iväg till gymmet igen. Axlar och mage! Favvosarna!

No-exlode


Sedan hem, laga mat, duscha och träffa Filip. En sväng ner på stan för att testa lite brillor. Ska köpa nya efter nästa lön tror jag. :) Sedan ner i sängen, se på några avsnitt Burn Notice och nu ska jag och grabben iväg till Sofie och Chrille för lite "efterfest" före förfesten imorgon så att säga. :D Got to go.

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback