Måndag - ny vecka

2010-05-10 @ 22:26:03

Hej på er,

Måndag, igen. Ny vecka. Nya alternativ. Nya val. Nya möjligheter.

Idag har jag jobbat öppning och kommit upp i tid. Eller ah, tid och tid. För en gångs skull så snoozade jag faktiskt. Men annars gick det bra på jobbet. Tur för cheferna att jag inte är kvar så mycket längre då, jag föredrar att skriva om ALLT som händer.

Slutade tidigare eftersom det inte hände så mycket och gick iväg och tränade istället. Pump med Anna. Det var skitkul! Biceps fick pumpa som aldrig förr, och axlarna med. Triceps vara bara fulla av mjölksyra. Det var 3 minuter av smärta. Annars är nog Anna min stora idol, jag tar alltid i extra när det är hennes pass. Hon har STORA muskler! Hon är FIIIN! Jo, jag tycker det. Jag vet att många andra tjejer och killar inte tycker det men jag diggar det massa. Och jag råkar faktiskt veta att jag inte är själv. Alla tjejer som är intresserade av Fitness eller Bbuilding diggar det också! :)



Imorgon tänkte jag hoppa iväg en sväng till gymmet innan jobbet, börjar inte förrän 18. Får se vilka muskler som är mest taggade. Just nu känns det som att träningsvärken kommer smyga sig på i nästan hela kroppen! :P



Dax att sova. Behöver återhämtningen. Sov helt kasst i natt. Fick för mig att jag skulle försova mig och vaknade flera, flera gånger mellan 4 och halv 5. :S Tänkte testa att sova natten igenom inatt. :P

Natti, natti.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback