Morgontankar

2010-05-27 @ 09:08:18

Hej på er,

idag fick jag sovmorgon så jag ligger faktiskt just nu kvar i sängen med en kopp grönt thé. Mumma!

Igårkväll vart det bara stafetten. Jag sprang som sagt 9:e men eftersom far sprang sist så fick vi vänta, och vänta, och vänta. :P Han blev tillslut snabbaste kille och jag snabbaste tjej i laget på 9:30 respektive 11:20.

Vi kom ganska långt ner bland lagen dock, kanske typ 30:e av 38 eller nått. Men ändå. Det va kul. :)

Jag kom på att Kraftprovet som jag lovat att jag ska springa faktiskt är om 1,5 månad och på hela 1,2 mil så det är dax att lägga upp ett seriöst löpschema nu. Tänkte jag skulle ta tag i något sådant på tåget, på väg till jobbet idag. Typ 3 dagar i veckan 1 månad framöver. Sakta öka längden. Sedan blir det tempoträning efter det, sista två veckorna.

Jaja, dax att göra sig iordning. Hörs i eftermiddag. Då blir det bara vila, eventuellt en prommis. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback