Smärta!

2010-05-03 @ 22:54:37

Hej på er,

idag har det inte varit mycket med lilla mig. Var på ungdomsmott kl 10 och sedan har jag kontant beklagat mig över den smärta jag känt. För att inte vara allt för hemlighetsfull men heller inte out:a mina allt f´ör kung och fosterland så kan jag väl säga att mitt minne är dåligt och idag tog jag mig i kragen för att inte ge allt för mycket pengar till akut-pillerbolagen. Jag är inte riktigt redo att bli mamma än.

Det är konstigt det där. Jag vet folk runt omkring mig, i min egen ålder som har barn. Jag vet personer i min egen ålder som försöker skaffa barn. Jag har ett par underbara syskonbarn som är min storasysters, som inte hon heller är speciellt mycket äldre än mig. Ändå så känns barn så långt borta. Känns som att jag precis blivit myndig och flyttat hemifrån. Inte kan väl jag snart vara 21 och faktiskt ha både rätt och möjligthet till både huslån och ungar? Det är klart man funderar på det och när man ser de söta små liven blir man mer än sugen, men jag vet inte. Känns som att jag måste stryka lite mer saker från min "livslista" innan det blir av... Alla tjejer längtar väl efter att få klappa sig på magen, men om man inte har massa otur så kommer den dagen förr eller senare.



Aja, nog med svammel. Det gjorde i alla fall så himla ont. Hade jag förstått att det skulle göra så ont så hade jag nog inte vågat men, men.. Jag antar att det är lite som att föda barn, det är så värt det i längden. Grejen är väl att det inte bara gjorde ont då, utan gav värsta mensvärken NÅGONSIN hela dagen. Har knarkat ipren, knappt ätit på grund av smärtan och haft svårt att röra mig. Tågresan var de värsta timmarna på länge. Varmt i kupén, kroppen svarade med lite feber. Hoppas att jag inte känner något imorgon för kommer dagen spenderas i Götet. :)

Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan se ännu ett avsnitt på Burned Notice. :) Underbar serie!

EDIT: För att reda ut vissa frågetecken så kan jag väl säga att jag är "safe" i fem år framöver och har satt in något, inte plockat ut något.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback