Spikmattan

2010-05-18 @ 10:41:32

De som tvivlar på spikmattans effektivitet är bara de som inte testat den! Igår fick jag ligga i 20 minuter medan grabben lagade kvällsmat och jisses vad skönt! Jag somnar nästan alltid och ibland snarkar jag så högt att jag väcker mig själv?! :D Jag har haft lättare problem med bröstryggen förut och trots att den är bättre, är det fortfarande inte helt bra. Jag känner dock hur spänningarna släpper sakta men säkert på mattan!

Mattan är mumma - testa du också! (Igår tryckte jag nästan ner ryggen i spikarna, börjar bli för van. Dax att köpa en vassare!!)

Min rygg. Ni ser skillnaden i färg uppe på axeln. Jag låg med armarna över kroppen och "kramade mig själv" för att nå ryggfiléerna där bak riktigt ordentligt. Man kan verkligen se vart varje pigg suttit! :D



Och jag verkar inte vara ensam. Detta är Sahra:



Even though! Testa! Jag vet att bilderna ser lite läskiga ut, men faktiskt... Testa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback