Tisdag!

2010-05-25 @ 20:32:19

Hej på er,

Vilken underbar dag jag har haft! Jag har jätte trött imorse, missade bussen och fick gå i iskallt spöregn i 20 minuter till tågstationen. So far NOT so good, men det kunde bara bli bättre. Kom först av tåget och sprang genom hela station och nordstan för att komma till bussen och hann. :) Hade faktiskt hela 2 minuter till godo. :P

Sedan åkte vi iväg till skolan och allt gick som smort. Lite stelt och nervöst i början, var ju trots allt bara andra dagen i skolan, men stämningen mjukades sakta men säkert upp och var på topp när sista lektionen, musik, stod på schemat. Jag fick sjunga lite tyst och de andra fick spela bongotrummor.

Sedan åkte vi hem, läste lite och somnade. Ja, inte jag då, jag drack kaffe och satt och tjötade med Ullis. :D

Sedan vart det tåg hem igen, läste först fitness och sen sov. Mamma hämtade mig på station och sedan åkte vi sista biten hem. Väl hemma vart det mys, mat och sedan en liten shoppingtur. Lite nya underkläder och en rosa dataväska införskaffades. :) Sweet! Ändå står det lite kvar på shoppinglistan inför sommaren:

- Nya brillor
- Nya linser
- Hotpants
- Vax till benen
- Ny bikini

Typ en sånhär:


Förutom det har jag hunnit betala räkningarna och köpa biljetter till Oslo till helgen. Underbara Fanny har bjudit över mig lagom till eurovision finalen. Kan bli hur spännande som helst, men jag har på känn att det blir en sådan där lugn och mysig Danielle-och-Fanny-helg. :) Längtar!!

Dessutom ringde älsklingen och sa att han antagligen var ledig nästa helg. Gött! Slipper jag iaf vänta tre veckor tills jag får träffa honom nästa gång. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback