Första veckan!

2010-10-17 @ 21:45:26

Veckan träning:

Mån - Box 75 minuter
Tis - 40 minuter jogg + 40 minuter promenad
Ons - Spinning 50 minuter
Tors - Combat 60 minuter
Fre - Vila
Lör - Vila
Sön - 40 minuter morgonpromenad och Gym 60 minuter

Kommentarer: Det känns verkligen som att det händer grejer men om jag tar nya mått och skillnaden inte är så stor som jag hoppas så är risken att motivationen försvinner totalt så jag fortsätter i gott mod. :)

Jag har lagt upp nästa veckans träning och lagt upp morgondagens mat och räknat ut alla kalorier, samt fyllt upp min pillerdosett igen. LETS KEEP GOING!

Det låg kaloriintaget tillsammans med det höga antalet minuter träning gör att all energi används och det är svårt attt finna energin att blogga, men jag försöker.

Men nu måste jag sova! Natti!


Bröd är den enda "cravings":n som jag har kvar... Mmmm BRÖD! :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback