planen

2010-10-03 @ 21:26:31

Hej på er,


nu sitter jag i sängen, redo att somna vilken sekund som helst. Kroppen börjar redan värka efter dagens bodycombat pass som förövrigt gick helt okej, förutom att jag hade någonting i vänster öga genom hela passet som sved som fan och tårarna bara sprutade. Ganska irriterande, men jag körde på ändå. :)
Planen framöver är att bygga i två veckor till, med fokus på armar. Sedan blir det stenhård deff i fyra veckor och om jag sätter deffen klockrent så väntar en fin-fin belöning till mig själv, sista veckorna innan jul. Sedan är det utomlandsresa över nyår och väl tillbaka väntar en ny byggperiod inför sommaren. :) Sweet!
Nu är det bara att snyta snoret ur näsan och köra igång!
Jag är taggad!
Natti!
Inspiration

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback