Suck för dåligt samvete!

2010-10-18 @ 08:37:44

Hej på er,


Sitter just nu vid köksbordet och försöker skaka av mig mitt dåliga samvete. Jag skulle gått ut på morgonpromenad imorse men efter att solen lyst vackert in genom mitt fönster när jag vaknat i helgen, möttes jag imorse av ett brutalt mörker. Efter ett kort och omotiverat överläggande med mig själv bestämde jag mig för att ställa klockan en timma senare istället och skita i promenaden... och här sitter jag nu.
Det blir ju inte så mycket träning den här veckan eftersom jag ska till mina älsklingar i Lnkp i helgen så att hoppa ett pass när jag hade möjlighet var ju kass. Jag kunde ju om inte annat tagit mig till gymmet en stund då, som faktiskt öppnar tidigt på måndagar. Icke! Suck! Haja, får försöka göra resten av veckans pass intensivare och ta med mig promenadskorna till brudarna i helgen. :/
Veckan planerade träning:
Mån: Morgonpromenad (Mp)
Tisdag: Gym
Onsdag: RPM (spinning)
Tors: Combat
Fredag: Vila
Lördag: Mp
Söndag: Mp
Nu måste jag dra mig till tåget. Kram!
En sådan latmask man kan vara alltså...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback