3 veckor sedan...

2010-09-01 @ 21:25:17

Hej på er,

ett inlägg?! Shit, vad händer?! Ja, så kan det gå och hela inlägget är tillägnat Sandra som efterfrågade lite uppdatering. Okej då, tänkte jag. Jag får väl berätta vad som händer i huvudet...

Motivationen har legat nere på noll. Att bygga ger inte direkt självförtroende. Japp, armarna ligger på 31 centimeter i omkrets, dvs mina tandpetare är större än någonsin MEN... (Och det är ett jävligt stort men!) Mina magrutor är så djupt begravda jämfört med va de var, så jag blir deprimerad.

Dessutom slutar inte knäna att spöka, så löpningen ligger feting mycket på hyllan. Har joggat mina 1,5 km till (och hem igen såklart) gymmet mest för att slippa stå på bandet under uppvärmningen. Har ju inte kört med pre-workoutgrejer på länge och att träna på kvällstid har aldrig varit min grej. Dessutom har tiderna ändrats en hel del på jobbet så jag har lite svårt att få till matrutinerna. Allt resulterar i att jag bara vill dra täcket över huvudet när jag väl kommer hem från jobbet. Speciellt eftersom SJ och Västtrafik tvingar mig att gå upp senast 05.00 varje morgon för att kunna börja jobba 07.55 i Götet. *arggghh, banarbetes ***skap !!*

Så de senaste veckorna har träningen blivit lite provisorisk. 3 gånger per vecka iaf men bara när orken infunnit sig. Den här vecken däremot, med nya Pre-workout från Topformula verkar det som att det börjar släppa lite och med en ny "träningsbästis" kan ju allt hända? :D

I vilket fall så har jag haft min första bloggpaus för att jag var tvungen att hitta tillbaka till träningsglädjen. Annars fanns liksom inte så mycket att skriva och som det kändes för tre veckor sedan så ville jag bara spy på allt vad träning hette. Jag släpade mig dit för att det stod på schemat, inte för att det var kul... Men nu blir det andra.. hmm, bullar. I alla fall en månad till. Det är så länge jag lovat älsklingen att bygga, sedan blir det deff. Ska ju trots allt till gran canaria i december. :) Sedan blir det bygga igen och sedan deff innan sommarn. Hoppas att lite av motivationen skall hitta tillbaka medan sexpacket kryper fram! :)

Och hörrni, jag har knäböjt 6 rep på 70 kg fristång. :) Way to go! Nu är det bara resten av målen kvar!

Hörs imorgon! Då hoppas jag berätta om träningsvärk! Ciao


Tänka sig att bisse är ännu större nu. En hel centimeter ;)

Kommentarer

Postat av: Sandra

Wihoooo!!

Du skriver, yey =D

Va sägs, ska vi rula "grabbhörnan" imorgon förmiddag eller?? Nog för att ja inte är helt frisk, men jag kan ju inte gå en hel vecka utan att träna överhuvudtaget...nej, nej, det går bara inte! Hm, om jag känner efter så är jag nog nästan helt frisk, a i alla fall tills imorgon ;-)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback