I väntans tider...

2010-09-03 @ 15:41:56

Ja, nu var det nog några som satte kaffet i vrångstrupen! Haha. Jag menar såklart i väntan på att grabben ska komma hem så vi kan dra till gymmet - inget annat, LOVAR! :P

Idag har jag ju varit ledig och oj, vad skönt det har varit. Jag har städat lite här hemma, diskat två gånger, gått till källsorteringen och handlat mat. Dessutom har jag målat första lagret på tidningsstället och lyckats somna på spikmattan. Allt detta trots sovmorgon. Sov till HELA 08.05 imorse. Helt otroligt (Vill då påpeka att jag somnade strax efter 22 igår, som vanligt på arbetsdagar). Så skönt att vakna upp utvilad.


Så nu ligger jag här hemma och taggar sakta men säkert igång. Ska snart göra iordning lite kvargmellis så det är klart när älsklingen kommer hem. Sen blir det ryggpass. Sweet!



Imorgon skall jag testa att rocka med Sandra för första gången. Ska bli j*vligt roligt! Misstänker att det kan bli lite bröst som pumpas, eventuellt lite axlar också om jag orkar. :)

Skriver senare och berättar om dagens vikter!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback