Måndag - jobba, jobba, jobba.

2010-09-06 @ 09:33:04

Hej på er,

sitter hemma vid köksbordet fortfarande. Skulle suttit på tåget nu men det blev lite ändringar så jag kunde ta det som gick en timma senare. Lite skönt att kunna vara hemma en stund i alla fall. Kommer hem 22 ikväll och måste upp 05 igen så morgondagen kan bli spännande. :S
Sitter just nu och funderar över vad jag ska äta under dagen. Att vara borta hela dagen är svårt när man försöker bygga. Att ta med 2500 kcal i matlådor är faktiskt inte helt enkelt. :/ Köpa mat ute är både dyrt och fyllt med onödiga kcal som bara gör att jag blir hungrig snabbt igen. Idag har jag med mig:
1 Gainer
2 äpplen och 1 banan
1 burk med kvarg och fun light
1 matlåda med kasslergratäng och ris.
Som det ser ut just nu så saknas det en måltid och jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Käkade i  för sig omelett till frukost så jag kommer vara mätt ganska länge... men ändå.. Ska fundera ett tag till så får vi se vad jag kan trolla ihop. Lite kokta ägg kanske? :)
Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback