Septembermått, kvällsmått

2010-09-05 @ 19:13:15



Lår 55,5 cm (+1,5 cm)
Rumpa 98 cm (ingen förändring)
Mage (naveln) 88 cm (+2cm)
Ö-arm 31 cm (+1cm)

Jaa... Bygga, bygga, bygga. That's the way it goes... eller nått?


Hamnar alltid i samma tankemönster. Bygga är bra. När jag bygger är det många PB, det är ju kul. Det är när man bygger som man lägger grunden för det man vill deffa fram. MEN...

När man bygger ökar man. Man begraver musklerna. Man känner hur jeansen blir mer och mer obekväma. Man har helt plötsligt fler "dåliga hårdagar"... Dock drar jag nu lätt 10 armhävningar på tå, det har jag aldrig gjort förut.

Så deffa eller bygga? Hur länge ska man bygga? När ska jag deffa? Har jag byggt upp något att deffa fram eller kommer bara alla hårt framarbetade muskler att trilla av mig? Åhhh, huvudbry!!

Därför låg jag i badet i 40 minuter efter träningen, med tända ljus och mysig musik. För att lugna ner tankarna som flyger lite för fort i huvudet. :) När jag tagit ett beslut så hör jag av mig. :P

Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback