Sjuk, sjuk, sjuk...

2010-09-16 @ 21:54:37

Såå, nu har jag varit hemma i stort sett hela veckan. Jag har sovit, titta på otaliga avsnitt BL och sett ett antal chic flics. Jag har snorat, varit hes, haft ont i magen och varit segare än segast. Jag har ätit både godis, glass och massa annat skräp men nu är jag på väg tillbaka. Jag känner det. Jag känner mig piggare ikväll än jag gjort på länge och idag var vi faktiskt ute på en liten promenad. Imorgon skall jag möta upp Sandra på gymmet för att knalla lite på bandet och passa vikterna åt henne så hon kan pusha sig själv. Jag är pepp så in i, men tänker se till att bli helt frisk först så det blir fortfarande vila veckan ut.

Snart, snart, snart....

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback