Söndag i solsken.

2010-09-05 @ 11:27:52

Hej på er,

just nu sitter jag i dörröppningen till våran lilla balkong och svettas. Lägenheten börjar bli så fin och jag börjar verkligen stortrivas. Igår var pappsen med fru här på inflyttningsfika (bättre sent än aldrig?!) och hade sedermera med sig två gröna växter att ha i vårat vardagsrumsfönster. :)

Resten av dagen gick ut på shoping, både träningskläder och vanliga kläder. Behövde uppdatera "basic-garderoben" lite så en del enfärgade linnen och tishor från H&M fick det bli. Sedan åkte vi hem, lagade stora kasslergratängen (sammanlagt cirka 2500 kcal men det var också minst 8 portioner) och mitt uppe i allt hade tvättid 17-22.

Idag har jag träningsvärk, precis som undertecknad lovat. Inte så farligt som jag trodde att jag skulle ha dock. Bara lite öm i bröstmusklerna. Hoppas på värre grejer imorgon (fast inte för illa, måste kunna röra mig på jobbet) efter dagens benpass. Då ska vi minsann se vad brudarnas ben är gjorda av. Om inte knäna gör sig påminda så är det lätte knäböj med minst 70 kg på. Kanske också ett max set på 75? :)

Nu ska jag lägga ifrån mig datorn och njuta av sommaren sista sol. Hörs senare!


Someone has got some huge legmuscles. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback