Åhhh?!

2010-01-08 @ 21:57:42

japp, min dator hemma har fått spel. Jag har fått nått virus som bara skickar upp en massa pop up-rutor hela tiden. Åker hem nästa helg och låter ex-kex:et fixa. Han kan han. Men allvarligt, vad har man de annars till? :P

So far får jag försöka ragga andra datorer. Sitter just nu.. (beroende på vem som läser) på okänd plats. :P

I övrigt har dagen varit bra med lååång. Äter just nu mitt andra mål idag. Korvstauganoff, för andra gången. :P Mycket variation har jag hört är bra?! :P Men jag åt faktiskt en bulle till frukost!! :D Får se vad Filip kan fixa åt mig sedan inatt.. Förutom x antal glas vin. :P Börjar ju inte förrän 21 imorgon. Blir en lugn dag hemma. Tänkte se om det fanns någon tvättid och fixa sådant där i lägenheten som man bara inte kommer undan. :P

Nu har jag iallafall prata ett lång samtal med frisören och kommer att ha fixat håret innan jag åker på kursen 31 januari. Ska bli riktigt skönt (och dyrt!). Kursen verkar riktigt seriös så det ska bli skönt att se bra ut i håret. Måste fixa lite fina kläder också. Min standard-outfit; Jeans, tischa och sneakers är ju tydligen banlyst hela veckan. Ska vara blus, kjol och klackar tydligen. Jaja, det ska vi väl kunna orden. Danielle Kameleonten Eriksson. :D 

Nu är det dax att avrunda. :) Hoppas ni har en underbar fredag! :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback