Alla goda ting är 7

2008-11-13 @ 17:00:03


Utmanad av syrran:

Regler:
Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa. Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Här kommer sju saker ni (kanske) inte visste om mig:

1. Jag är förlovad.
2. Jag pluggar ett program som jag inte vet om jag egentligen är intresserad av.
3. Jag jobbar på Donken.

4. Jag är mörkrädd.
5. Jag blir helt inkompeten när jag dricker.

6. Jag har dåliga förhållanden med båda mina föräldrar.
7. Jag har haft typ alla sorts frisyrer utom super-super-super kort.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback