Suck...

2008-11-19 @ 19:52:56

Jag har hittat ett nytt favorit-tv-program. The Hills. Jag gillade inte ens det programmet innan, men idag var det super bra. Jag kan verkligen sätta mig in i Laurens situation. Jag förstod precis hur hon kände sig fast jag inte fick skrika på folk. Jag har också ont i hjärtat men vi talar aldrig om våra problem. Eller ah, jag och ? talar aldrig. För vi ses aldrig och när vi väl ses är det inte direkt tillfälle. Egentligen förstår jag inte ens varför jag skulle behöva prata med honom. Jag har inte gjort något fel. Jag har bara varit ärlig och det kommer jag alltid att vara. Jag kan "undanhålla" saker men aldrig ljuga. Om ? bara kunde förstå, eller i alla fall släppa det. Det har gått 1,5 år nu och ? fortsätter att göra oss illa. Jag förstår inte ens varför jag gråter över en sådan idiot. Du har verkligen gjort mig illa, långt inne i hjärtat. Jag antar att jag inte är så stark som jag tror/önskar ibland. Jag är så trött på det här. Du gör mig ledsen förstår du inte det, men det kanske är meningen. Det är väl det som är tanken med din onda plan? Att vi ska göra slut...

Jag ringde Em och grät lite och skrattade lite förut. Det var skönt. Har inte pratat med henne på jätte länge men det blev väl 50 dyra minuter, men det var värt varenda öre. Älskar dig tjejen. Förlåt.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback