En känslomässigt ambivalent dag i skit-väder

2008-10-05 @ 21:11:04

Bad news first... Jag gillar verkligen INTE att åka från E. Det gör ont i hjärtat varenda gång. Och jag fick ta bussen från Mellerud för det var träd på rälsen och jag blev AS blöt när jag gick från tågstationen i spöregn och kolsvart mörker. Suck.
Och mamma har ryggskott och jag har inte varit duktig och följt mitt "pluggschema" och blä för att inte ha varken pengar eller mat just nu... MEN....


Jag fick jobbet på McDonalds!!!! Jag vet, inget höjdar jobb men det är en hyfsad lön, nära hemmifrån och helt okej tider så what a.... Jag behöver pengarna! Och sen fick jag jätte fina kläder av E när jag var hemma - han är bäst i världen. Och jag fick våfflor av mamma efter jag hjälpt henne städa. Och jag har världen bästa pojkvän och en underbar familj när de lägger manken till.. :) Så, egentligen är jag rätt glad idag!!!!!!!! :)

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback